Gyerekeknek
Ebben a kategóriában leginkább a kisebb gyerekeknek ajánlunk játékokat. De ez nem azt jelenti, hogy nagyobbak vagy felnőttek részére ne lennének élvezetesek.
Piroska és a farkas logikai játék
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű fejtörő játékban. Segítesz Piroskának megtalálni a helyes utat a nagymamához?
Játékos szám: 1
Feladvány: 48
Korosztály: 4+
Tábortűz társasjáték
Építsd meg a legmagasabb tűzrakást, de vigyázz, ne égesd meg magad a pörgős izgalmakban!
Játékos szám: 2-6
Játék idő: 3-15
Korosztály: 6+
Nyelv: magyar
Cucc! társasjáték
Villámrendrakás indul! A Cucc! egy őrült tempójú, gyorsaságra épülő partijáték 2–8 fő részére – garantáltan nem marad egy zokni se a kupacban!
A Cucc! játékban az a célod, hogy a lehető leggyorsabban összegyűjts hat tökéletes ruhaszettet a kupacból – de vigyázz, nem elég csak kapkodni! A zokni nem ugyanaz, mint a bokazokni, és a póló sem egyenlő a pólóinggel… Csak az lesz a rendrakás bajnoka, aki a részletekre is figyel!
Ez a gyorsasági partijáték tele van nevetéssel, koncentrációval és őrült tempójú versengéssel – legyen szó családi játékról, baráti összejövetelről vagy buliról, a Cucc! garantáltan mozgásba hozza a társaságot.
Miért imádják a játékosok a Cucc!-ot?
-
Gyorsan tanulható, 10 perc alatt végigjátszható
-
Pörgős, vicces és izgalmas
-
Akár 8 fővel is játszható – tökéletes bulikra
-
Figyelemre és gyors reakciókra épül
Játékosok száma: 2–8 fő
Játékidő: kb. 10–15 perc
Ajánlott életkor: 8 éves kortól
Játék nyelve: magyar
Ne csak anyukádnak bizonyíts – legyél te a rendrakás bajnoka! Készülj fel egy kupac mókára a Cucc! társasjátékkal!
Bástya Rakás logikai játék
Fel tudod építeni a Király kastélyát?
A Bástya Rakás csodás kastélyépítésre hívja a játékosokat, 9 toronyelemből kell felépíteni a várat. Oldd meg a 80 feladványt, az alapoktól kezdve, a tervezésen át, az építkezésig. A kisebb-nagyobb kihívásokkal teli feladatok szórakoztató fejtörő királyoknak és királylányoknak, kicsiknek és nagyoknak.
Játékos szám: 1
Feladvány: 80
Korosztály: 8+
Dinoszauruszok - Varázslatos szigetek logikai játék
Törd a fejed Őskori környezetben! Tervezd meg a dinoszauruszok élőhelyét!
Játékos szám: 1
Feladvány: 80
Korosztály: 6+
Dixit társasjáték
A fantázia és csodás festmények partijátéka.
Játékos szám: 3-8
Játék idő: 30-40'
Korosztály: 8+
Nyelv: magyar
Everdell – A legkisebb erdőlakók társasjáték
Az Everdell: A legkisebb erdőlakók könnyed és vidám „tablóépítő” családi társasjáték.
Játékos szám: 1-4
Játék idő: 30-60
Korosztály: 8+
Nyelv: magyar
Három kismalac logikai játék
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Egyszer volt, hol nem volt… Segítesz a három kismalacnak megépíteni a házukat? Ha jön a farkas gyorsan a házikóba kell juttatni a malacokat!
Játékos szám: 1
Feladvány: 48
Korosztály: 3+
Similo: Mesék társasjáték
A Similo egy kooperatív játék, ahol a játékosok különféle nyomok felhasználásával igyekeznek beazonosítani egy titokzatos karaktert.
5 körötök van, hogy beazonosítsátok a titokzatos karaktert. Ha valamiért eldobnátok, mindannyian veszítetek! A nyomravezető nem szólhat egy szót sem... vajon így is összehangolódtok?
Játékos szám: 2-8
Játék idő: 10
Korosztály: 7+
Nyelv: magyar
Similo: Jurassic World társasjáték
A Similo egy kooperatív játék, ahol a játékosok különféle nyomok felhasználásával igyekeznek beazonosítani egy titokzatos karaktert.
5 körötök van, hogy beazonosítsátok a titokzatos karaktert. Ha valamiért eldobnátok, mindannyian veszítetek! A nyomravezető nem szólhat egy szót sem... vajon így is összehangolódtok?
Játékos szám: 2-8
Játék idő: 10
Korosztály: 7+
Nyelv: magyar
Kalóz viszály logikai játék
Vitorlát bonts, ágyút tölts! Célozz! Tűz!
Navigáld a hajóidat, vedd célba az ellenséget, hogy tűzvonalba kerüljenek. Vagy békét szeretnél? Esetleg totális háborút? Ágyút tölts!
A Kalóz viszály 4 játékmódot kínál. A játék 80 feladatot tartalmaz (20 feladat játékmódonként).
Játékos szám: 1
Feladvány: 80
Korosztály: 7+
Kitörés - Menekülés a Kazamatából logikai játék
Törj ki a kazamatából!
A "Kitörés" célja, hogy a kapun keresztül kimenekülj a kazamatából. Vezesd a hősödet a ládák, oszlopok, kristályok között, találd meg az utat a kijárathoz. Nyisd ki a kaput a varázskulccsal, ügyelj arra, hogy megfelelő pozícióban érkezz a kapuhoz. Egyes feladványokban a szellemet is el kell űznöd a csatabárdoddal, mielőtt elmenekülnél!
Játékos szám: 1
Életkor: 10+
Feladvány: 80